تدریس خصوصی فیزیک یازدهم2022-02-02T13:23:09+03:30
تدریس خصوصی تیزهوشان

تدریس خصوصی فیزیک یازدهم توسط دبیران رسمی | شهریه مصوب تدریس خصوصی فیزیک یازدهم

تدریس خصوصی فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید فیزیک و دبیران رسمی آموزش و پرورش . مشاهده رزومه بهترین دبیران تدریس خصوصی فیزیک یازدهم در منطقه شما ، شهریه مناسب ، اساتید خانم و آقا.

در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک یازدهم ، سطح کلاس و شیوه تدریس مطابق با سطح دانش آموز، نیاز و هدف او خواهد بود. همین عامل سبب می شود دانش آموزان بهترین نتیجه را در یک بازه زمانی کوتاه بگیرند.

شما عزیزان می توانید با یک تماس از بهترین اساتید تدریس خصوصی فیزیک منطقه خود بهره مند شوید. جهت اطلاع از هزینه جلسات تدریس خصوصی فیزیک یازدهم و همچنین رزومه دبیران فیزیک همراه ما باشید.

درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
درخواست استاد 02191307860
درخواست استاد ۰۹۱۲۱۷۱۶۳۱۲

رزومه اساتید برتر تدریس خصوصی فیزیک

برای انتخاب معلم خصوصی از ما مشاوره بگیرید: 02191307860

۱۲ سال سابقه تدریس
۲۸ سال سابقه تدریس
۱۷ سال سابقه تدریس

تدریس خصوصی فیزیک یازدهم

شهریه تدریس خصوصی فیزیک یازدهم

قیمت تدریس خصوصی فیزیک یازدهم بسته به استاد انتخابی، محل برگزاری کلاس و … بین 150 الی 200 هزار تومان به ازای هر جلسه 90 دقیقه ای می باشد. از طریق تماس تلفنی می توانید قیمت تدریس خصوصی فیزیک یازدهم با استاد مورد نظر را استعلام نمایید.

با توجه به ارتباط بدون واسطه با استاد هزینه تدریس خصوصی فیزیک در گروه آموزشی سنجش یک به نسبت آموزشگاه های همتراز در تهران بسیار مناسب تر می باشد. همچنین این امکان وجود دارد که هزینه هر جلسه را به خود استاد به صورت جلسه به جلسه پرداخت نمایید.

بارم­ بندی فیزیک یازدهم در امتحانات

فیزیک یازدهم برای رشتهٔ ریاضی 4 فصل و برای رشتهٔ تجربی 3 فصل دارد. البته فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی در واقع شامل همان فصل­های سوم و چهارم رشتۀ ریاضی است که کمی (فقط کمی) مختصر شده. نگاهی به بارم‌بندی آزمون پایان سال فیزیک یازدهم نشان می­دهد که وزن همهٔ فصل‌های این کتاب تقریبا به یک اندازه است.

بهتر است قبل از استفاده از خدمات تدریس خصوصی فیزیک یازدهم بارم بندی فصل های مختلف فیزیک یازدهم را مطالعه نمایید تا اهمیت هر درس در امتحانات را بیشتر درک کنید. در جدول­های زیر بارم­ بندی هر یک از این فصل­ ها را در دو رشتۀ ریاضی و تجربی به تفکیک ملاحظه خواهید کرد:

بارم­ بندی فیزیک یازدهم رشته تجربی

بارم بندی فیزیک یازدهم تجربی

نتایج فعالیت های تحقیقی، پاورقی ها، زندگی نامه دانشمندان و تاریخ علم، واژه نامه و پیوست های کتاب نباید سوال طرح شود.

بارم­ بندی فیزیک یازدهم رشته ریاضی

بارم بندی فیزیک یازدهم رشته ریاضی

معرفی بهترین منابع کمک آموزشی فیزیک یازدهم

کتاب های معرفی شده با بررسی دقیق مشاوران سنجش یک و از بین تمامی کتاب های موجود انتخاب شده است. این کتاب ها مناسب کنکور بوده و برای امتحانات مدرسه بهتر است منابعی که دبیر هر درس معرفی می کند استفاده شود.

برای امتحانات نهایی نیز کتاب درسی بعلاوه جزوات بنی هاشم و اسفندیار و همچنین کتاب های پرسمان گاج می تواند بسیار مفید باشد.

شما عزیزان می توانید بخشی از هر کتاب را بصورت PDF دانلود و مشاهده نمایید. فایل های PDF هر کتاب از وبسایت ناشر گردآوری شده و به جهت حفظ حقوق ناشران در پایان این صفحه وبسایت ناشران درج شده است.

فیزیک یازدهم رشته تجربی سه بعدی الگو

دارای درسنامه ای کامل مطابق با کتاب درسی، تمرین های تشریحی و سوالات چهارگزینه ای به همراه پاسخنامه ی تشریحی و آزمون های جمع بندی در انتهای هر فصل که در 484 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک یازدهم تجربی سه بعدی الگو

فیزیک یازدهم رشته تجربی میکرو گاج

در اول هر فصل از این کتاب به درسنامه ی جامع و کامل پرداخته اند که با وجود تست های رنگارنگ از خط به خط کتاب درسی و تالیفی ها، سوالات کنکور تا تست های سنگین و سطح بالا به یک کتاب کامل تبدیل شده است.

در این کتاب مثال های متنوعی برای یادگیری بهتر ارائه شده است و برای تمامی مثال ها و تست ها پاسخنامه ی تشریحی و روان ارائه شده است. این کتاب با 416 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک یازدهم تجربی میکرو گاج

فیزیک یازدهم رشته ریاضی میکرو گاج

بیان درسنامه ی جامع در اول هر فصل، دارای سوالات تالیفی از خط به خط کتاب درسی، سوالات کنکور و تست های سنگین برای دانش آموزان سطح بالا که با پاسخنامه ی تشریحی، روان و قابل فهم ارائه شده است این کتاب در 472 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب: ناموجود
آمار و احتمال یازدهم خیلی سبز

فیزیک یازدهم رشته ریاضی سه بعدی نشرالگو

دارای درسنامه ای کامل و جامع طبق مطالب کتاب درسی یازدهم، آموزش تکمیلی با حل مثال ها و تمارین آموزشی، دارای سولات تشریحی و تستی به همراه پاسخنامه ی تشریحی. این کتاب با 528 صفحه به چاپ رسید است.

PDF بخشی از کتاب
آمار و احتمال یازدهم سه بعدی نشرالگو

منبع :

گاج مارکت : gajmarket.com
انتشارات خیلی سبز: kheilisabz.com
انتشارات مبتکران: mobtakeran.com
نشر الگو: olgoobooks.ir

درباره فیزیک یازدهم / از زبان برترین اساتید تدریس خصوصی فیزیک یازدهم

تدریس خصوصی فیزیک 11

تدریس خصوصی فیزیک 11

فیزیک درسی مفهومی و مسئله‌محور است.

کتابهای درسی فیزیک تأکید می‌کنند که معیارِ درکِ مفاهیمِ فیزیک رسیدن به توانایی حل مسئله‌های آن است.

متأسفانه اغلب دانش‌آموزان، حتی بسیاری از دانش‌آموزان سخت‌کوش و مستعد، در هر دو بخش مفهوم و مسئله مشکل دارند.

عمدهٔ این دانش‌آموزان شکایت می‌کنند که مفاهیم درسی‌شان را دقیق مطالعه کرده و حتی درست درک کرده‌اند، اما نمی‌توانند از پس مسائل فیزیک برآیند یا به پرسش‌های عمیق‌تر این درس پاسخ دهند.

دلیلش روشن است.

مهارت حل مسئله را باید در کارگاه فیزیک به‌دست آورد؛ جایی که دانش‌آموز فرصت کافی داشته باشد تا مسائلی هدفمند را یک به یک زیر نظر یک راهنمای مجرب و اختصاصی حل کند تا قدم‌به‌قدم روش‌ها، تکنیک‌ها و ظرایف به کار بردن محفوظاتش را در حل مسئله بیاموزد و از سردرگمی‌ خلاص شود.

هنر معلمان کارآزموده این است که کلاس‌های تدریس خصوصی فیزیک را به چنین کارگاه‌هایی تبدیل کنند و جلسه به جلسه بر اساس ویژگی‌های فردی دانش‌آموز،‌ تکیه بر توانایی‌ها و جبران کاستی‌های علمی او، دانش و مهارت او را در فیزیک ارتقا دهند. یادمان باشد درک مفهومی فیزیک و مهارت حل مسائل آن دو روی یک سکه‌اند.

دشواری های فیزیک یازدهم

فیزیک یازدهم به طور کلی به مباحث الکتریسیته و مغناطیس می­پردازد که در زندگی روزمره خیلی زیاد به کارمان می­ آیند. به همین دلیل شاید در نگاه اول مباحثِ چندان پیچیده­ای به نظر نیایند. به خصوص که دانش­آموزان در پایۀ هشتم این مباحث را در سطحی بسیار ساده آموخته­اند.

واقعیت این است که در برنامۀ فیزیک پایۀ یازدهم، مفاهیم و مباحثی کاملا جدید گنجانده شده که عموم دانش­آموزان برای اولین بار با آنها سروکار پیدا می­کنند. مفاهیمی پایه مانند میدان الکتریکی، پتانسیل الکتریکی، شار مغناطیسی، القای الکترومغناطیسی و بسیاری مفاهیم دیگر.

در کنار اینها مباحثی فنی مانند خازن، مدارهای الکتریکی، تحلیل مدارهای الکتریکی، القاگر و ذخیرۀ انرژی در میدان مغناطیسی و … نیز مطرح است. به همۀ این­ها باید روش­هایی همچون قاعده­های دست راست را نیز افزود. به همین دلیل دانش­آموزان با فیزیک یازدهم دیر و سخت ارتباط برقرار می­کنند.

مثلا به کار بردن قاعدهٔ دست راست برای استفاده از قانون لنز در تعیین جهت جریان القایی مهارتی است که در آن باید بر سه مقولهٔ کاملا جدید قاعدهٔ دست راست، القای جریان الکتریکی و قانون لنز مسلط بود. در ادامه برخی از مهم­ترین مفاهیم و مباحثی را که درک­شان برای دانش ­آموزان دشوار است ملاحظه خواهید کرد:

فصل اول (الکتریسیتهٔ ساکن): مسائل برداری نیروی کولن و میدان الکتریکی، مفهوم میدان الکتریکی، مفاهیم انرژی پتانسیل الکتریکی و پتانسیل الکتریکی و درک تفاوت آنها (خیلی از بچه‌ها حتی نمی‌دانند که این‌ها دو کمیت متفاوت فیزیکی هستند)، خازن و به‌ویژه انرژی خازن

فصل دوم (جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم): مفهوم افت پتانسیل، توان مصرفی در مقاومت خارجی، توان‌های مولد، به هم بستن مقاومت‌ها، تحلیل مدار که عبارت است از رفتار مولد یا باتری در مدار، انشعاب جریان‌ها، تغییر رفتار مدار در اثر تغییر در جزء یا اجزاء خاصی از مدار، حل مسائل شامل ابزارهای اندازه‌گیری (ولت‌سنج، آمپرسنج)

فصل سوم (مغناطیس): قاعده­های دست راست، تفکیک دو مبحث اثر میدان مغناطیسی بر رسانای حامل جریان و آثار مغناطیسی جریان الکتریکی، مسائل شامل سیم حامل جریان در میدان مغناطیسی زمین و تحلیل آنها بر اساس جهت­های جغرافیایی

فصل چهارم (القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب): مفهوم شار مغناطیسی و تعیین زاویۀ در فرمول محاسبۀ شار، درک قانون لنز و کاربرد آن در حل مسائل، القاگر و انرژی القاگر، خودالقاوری، القای متقابل و جریان متناوب

توضیح: در تقسیم­ بندی فصل­ های کتاب فیزیک یازدهم، کتاب رشتۀ ریاضی و فیزیک را مبنای توضیحات­مان قرار داده­ ایم و کتاب را شامل 4 فصل در نظر گرفته­ ایم. فصل­های سوم و چهارم این کتاب به دلایل نامعلومی در کتاب رشتۀ تجربی در قالب یک فصل ارائه شده است. مبنای کارمان علاوه بر محتوای این فصل­ها، بارم­بندی مصوب آموزش و پرورش است.

سهم فصل سوم کتاب رشتۀ تجربی در آزمون خردادماه (10.5 نمره) تقریبا برابر مجموع سهم فصل­های سوم و چهارم کتاب رشتۀ ریاضی و فیزیک (5.5 نمره + 4.5 نمره = 10 نمره) است.

پیش‌نیازهای ریاضی برای فیزیک یازدهم

تجربهٔ تدریس و آموزش فیزیک در نظام جدید در همین مدت زمان کوتاه نشان داده است که متاسفانه دانش و درک دانش‌آموزان از مباحث ریاضی به میزانی نیست که بتوانند گلیم خود را در درس فیزیک از آب بیرون بکشند.

بسیاری از دانش‌آموزان حتی در انجام محاسبات ساده (چهار عمل اصلی)‌ و محاسبهٔ کسرها و نوشتن یا حل یک تناسب ساده مشکل دارند، سرعت محاسبات‌شان بسیار پایین است و بسیار متکی و وابسته به ماشین حساب هستند.

طبعا ذهن چنین دانش‌آموزی هنگام حل مسئلهٔ فیزیک بیش از آنکه معطوف به درک ارتباط میان مفاهیم فیزیک باشد، با محاسبات و عملیات ریاضی کلنجار خواهد رفت و خیلی زود خسته و از فیزیک دلزده خواهد شد. یکی از اهداف مهم در تدریس خصوصی فیزیک آموزش فشرده و هدفمند مباحثی از ریاضیات است که پیش­نیاز فیزیک به حساب می‌آیند.

بعلاوه، در این کلاس­ها در خلال حل مسائل رفته رفته هم تسلط دانش‌آموز بر این مباحث افزایش می­یابد و هم تکنیک­هایی را یاد می‌گیرد که سرعت و دقت محاسباتش را به میزان قابل توجهی بالا خواهد برد. مهم­ترین پیش­نیازهای ریاضی برای فیزیک یازدهم عبارتند از:

  • چهار عمل اصلی، کسرها و اعداد اعشاری، تناسب، توان [دانلود جدول توان‌های مهم که باید به خاطر سپرده شوند]
  • محاسبهٔ درصد تغییرات کمیت­ های فیزیکی
  • حل معادله درجه یک
  • عبارت‌های جبری و اتحادها [دانلود جدول اتحادهای مهم جبری]
  • معادلهٔ خط (به‌ویژه مفاهیم شیب و عرض از مبدا) و حل دستگاه معادله‌های خطی
  • معادلهٔ درجهٔ 2 (خواص و حل معادله)،‌ توابع درجهٔ 2‌ (خواص و رسم نمودار)
  • بردار، تجزیه‌ی بردارها، برایند بردارها، بردارهای یکه
  • مساحت و حجم اشکال و احجام هندسی [دانلود جدول مساحت‌ها و حجم‌های مهم که باید به خاطر سپرده شوند]
  • نسبت‌های مثلثاتی و مقادیر آن‌ها برای زوایای مهم [دانلود نسبت‌های مثلثاتی برای زوایای مهمی که باید به خاطر سپرده شوند]
  • توابع مثلثاتی سینوسی (توابع سینوس و کسینوس) و نمودارهای این توابع
درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
درخواست استاد با تماس 02191307860
درخواست مدرس با تماس 02191307860
درخواست مدرس با آیگپ https://igap.net/Sanjesh1co
درخواست استاد با پیامک 09102993983
درخواست مدرس با پیامک 09102993983
رازهای موفقیت در کنکور تجربی 98

مشاوره کنکور تجربی

شکی نیست که هیچ یک از سوالات کنکور خارج از کتاب درسی نیست و محال است سوالی طرح شود که موضوع آن در کتاب درسی ذکر نشده باشد. اما همه ما می دانیم که در یک موضوع می توان در سطوح مختلف سوال طرح کرد. سوالات کنکور عموما بسیار دشوارتر از کتاب های درسی و امتحانات مدرسه است و معمولا در مدارس تمرکز بر کتاب درسی می باشد.

پس برای موفقیت در کنکور باید این اختلاف سطح مدرسه و کتاب های درسی با سوالات کنکور به نوعی رفع شود تا دانش آموز بتواند به سوالات کنکور پاسخ درست دهد. مهمترین ابزار برای حل این مشکل کتاب های کمک آموزشی مناسب می باشد.

هیچ یک از ابزارهای کمک آموزشی (کلاس های کنکور، مشاور، دی وی دی آموزشی، پانسیون و …) نمی تواند به اندازه کتاب کمک آموزشیِ مناسب، در موفقیت دانش آموزان نقش داشته باشد.

تمامی رتبه های برتر (غیر رسانه ای) نیز تاکید بسیار بر انتخاب مناسب کتاب دارند و همیشه عامل اصلی موفقیت خود را مطالعه دقیق و عمیق کتاب های خوب کمک آموزشی می دانند. مطمئن باشید که با خواندن کتاب های کمک آموزشی نتیجه نسبتا مطلوبی در کنکور بدست خواهید آورد.

حال می توانید با استفاده از سایر ابزارهای کمک آموزشی نتیجه خود را ارتقا دهید. یکی از این ابزارهای تاثیر گذار در رشته تجربی مشاوره کنکور تجربی می باشد. با توجه به رقابت بسیار شدید در کنکور تجربی استفاده از خدمات مشاوره کنکور تجربی می تواند تاثیر زیادی در نتیجه کنکور شما داشته باشد.

کنکور همانند یک مسابقه ورزشی، قوانین، تکنیک ها، دستورالعمل ها و جزئیات تخصصی زیادی دارد که می بایست توسط مربی و آنالیزور به فرد گوشزد شود. یک مشاور باتجربه و حرفه ای کنکور می تواند تلاش شما را بهینه کرده و بازدهی شما را به طرز شگرفی بالا ببرد.

در صفحه مشاوره کنکور تجربی می توانید اطلاعات مشاوره ای بسیار زیادی را بصورت رایگان مشاهده نمایید. برای مشاهده بر روی مشاوره کنکور تجربی کلیک نمایید.

مشاوره کنکور تجربی
تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی

درس ریاضی یکی از مهمترین درس های مقطع ابتدایی تا کنکور است و علاوه بر داشتن ضریب بالا در معدل کل و کنکور بطور غیر مستقیم نیز در یادگیری دروسی مانند فیزیک، شیمی و حتی فصل هایی از زیست شناسی موثر است. لذا اولیای دانش آموزان اهمیت ویژه ای به درس ریاضی می دهند.

یکی از موثرترین شیوه های کمک آموزشی ریاضی، بهره گیری از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی است. چرا که علت اصلی ضعف دانش آموزان در درس ریاضی جاموندن از مطالب کلاس مدرسه و عقب افتادن از برنامه مدرسه است که این مشکل تنها در کلاس های خصوصی قابل جبران است.

کلاس تک نفره این امکان را به استاد می دهد که از هر بخش که دانش آموز دچار مشکل شده شروع به تدریس و رفع اشکال نماید. ناگفته نماند کلاس های خصوصی زمانی می تواند موجب پیشرفت دانش آموز شود که از اساتید با تجربه و دبیران رسمی آموزش و پرورش که در زمینه تدریس ریاضی مهارت و سابقه بالایی دارند استفاده شود.

در صفحه تدریس خصوصی ریاضی ، لیست دبیران ریاضی برتر تهران را به همراه رزومه این اساتید منتشر کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید بدون واسطه با این اساتید در ارتباط باشید.

تدریس خصوصی ریاضی

سوالات متداول

تعداد جلسات تدریس خصوصی چگونه تعیین می شود؟2019-08-11T17:58:11+04:30

تعداد جلسات بر اساس نیاز دانش آموز و بودجه در نظر گرفته شده تعیین می شود و از طرف اساتید هیچ محدودیتی در تعداد حداقل و حداکثری جلسات وجود ندارد.

نحوه پرداخت هزینه تدریس خصوصی به چه صورت است؟2019-08-11T17:52:45+04:30

پس از برگزاری هر جلسه، هزینه آن جلسه به استاد پرداخت می شود. برای ثبت نام در کلاس های خصوصی نیازی به پیش پرداخت نیست و هزینه کلاس بصورت جلسه ای پرداخت می شود.

نحوه هماهنگی کلاس های خصوصی چگونه است؟2019-08-11T17:48:26+04:30

پس از درخواست معلم خصوصی، دبیر مربوطه با شما تماس می گیرد و زمان اولین جلسه هماهنگ می شود.

مقالات

1008, 2019

جایگاه فیزیک یازدهم در کنکور

فیزیک یازدهم چند درصد از کل فیزیک کنکور را شامل می شود؟  به طور کلی می­توان گفت در کنکور 98 هم در رشتهٔ ریاضی و هم در رشتهٔ تجربی 30 درصد تست­ها از فیزیک یازدهم طرح شده است. در دفترچه رشتهٔ ریاضی 13 تست از کل 45 تست فیزیک (یعنی 29 درصد)‌ و در دفترچهٔ رشتهٔ تجربی 9 تست از کل 30 تست [...]

1008, 2019

موثرترین روش برای مطالعهٔ درس فیزیک

رتبه های برتر کنکور فیزیک را چگونه می خوانند؟ منبع اصلی فیزیک کتاب های درسی رسمی آموزش و پرورش است، اما مطالعهٔ این کتاب‌ها در ابتدای راه برای عموم دانش‌آموزان سنگین و طاقت­ فرسا است زیرا بسیار فشرده نوشته شده‌اند و عملا در آنها محتوای گسترده و عمیقی در متنی نسبتا کوتاه و متراکم گنجانده شده است. به همین دلیل، برای درک هرچه [...]

1008, 2019

روش اصولی حل مسائل فیزیک

رتبه های برتر کنکور مسائل فیزیک را چگونه حل می کنند؟ الف) برگهٔ خلاصه فرمول‌ها را به پشت کنار دستتان قرار دهید تا هنگام حل مسائل چشمتان (ناخودآگاه!) به فرمول‌ها نیفتد. ب) صورت مسئله را به دقت بخوانید. سعی کنید عبارت به عبارت و جمله به جملۀ آن را درک کنید و هیچ بخشی را مبهم رها نکنید. این کار سبب می­ شود [...]

درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]