تدریس خصوصی ابتدایی توسط معلمان رسمی آموزش و پرورش | رزومه اساتید برتر تدریس خصوصی ابتدایی کلیه مناطق تهران

تدریس خصوصی ابتدایی توسط بهترین اساتید و دبیران رسمی آموزش و پرورش ، شهریه مصوب تدریس خصوصی ابتدایی ، ارتباط بدون واسطه با اساتید، هماهنگی کلاس تنها با یک تماس، بررسی علل اصلی مشکلات دانش آموزان در ریاضی مقطع ابتدایی

شما عزیزان می توانید در این صفحه شهریه تدریس خصوصی ابتدایی و همچنین رزومه بهترین اساتید تدریس خصوصی ابتدایی منطقه خود را مشاهده نموده و تنها با یک تماس درخواست معلم خصوصی نمایید. شهریه تدریس خصوصی ابتدایی را می توانید بطور مستقیم به استاد و بصورت جلسه به جلسه پرداخت نمایید. ارتباط بدون واسطه با اساتید حرفه ای می تواند تا 40 درصد هزینه معلم خصوصی را کاهش دهد. همراه ما باشید.

درخواست استاد با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست استاد با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست استاد با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
تماس با ما 02191307860
تماس با ما 02191307860

معرفی اساتید برتر تدریس خصوصی ابتدایی تهران

در این بخش می توانید رزومه بهترین معلم های خصوصی مقطع ابتدایی تهران را مشاهده نمایید.

۲۵ سال سابقه تدریس
۱۰ سال سابقه تدریس
۱۰ سال سابقه تدریس
۸ سال سابقه تدریس
۳۷ سال سابقه تدریس
۱۸ سال سابقه تدریس
۱۰ سال سابقه تدریس
۲۰ سال سابقه تدریس
۲۸ سال سابقه تدریس

تدریس خصوصی ابتدایی در گروه آموزشی سنجش یک

ویژگی های کلاس های خصوصی سنجش یک

  • اساتید حرفه ای با سابقه کاری رسمی و تسلط کامل به نظام آموزشی جدید
  • شهریه مناسب و امکان پرداخت مستقیم شهریه به استاد بصورت جلسه به جلسه
  • ارتباط مستقیم با اساتید و هماهنگی آسان کلاس های خصوصی
  • تضمین کیفیت تدریس کلیه اساتید توسط مدیریت گروه آموزشی سنجش یک

نحوه هماهنگی و برگزاری کلاس های خصوصی گروه آموزشی سنجش یک

  1. تماس با 02191307860 و درخواست معلم خصوصی
  2. تعیین بهترین دبیر متناسب با شرایط هر دانش آموز
  3. تماس دبیر با اولیای دانش آموز جهت هماهنگی روز و ساعت کلاس
  4. برگزاری کلاس در زمان مقرر در منزل دانش آموز
  5. پرداخت شهریه جلسه ی برگزار شده به استاد

شهریه تدریس خصوصی ابتدایی و نحوه پرداخت

شهریه کلاس های خصوصی بسته به سابقه کاری، رزومه و مهارت استاد و ویژگی های این چنینی متفاوت میباشد. عموما حق التدریس اساتید حرفه ای آموزش و پرورش به نسبت سایر اساتید بالاتر می باشد. گروه آموزشی سنجش یک این امکان را فراهم نموده تا دانش آموزان عزیز بتوانند با شهریه مناسب از اساتید حرفه ای و مجرب آموزش و پرورشی بهره مند شوند. شهریه هر جلسه تدریس خصوصی ابتدایی در منزل دانش آموز بین 90 تا 120 هزار تومان می باشد. زمان هر جلسه 90 دقیقه می باشد. این امکان وجود دارد که شهریه کلاس ها بصورت جلسه به جلسه به استاد پرداخت شود.

حداقل تعداد جلسات ثبت نامی برای برگزاری کلاس خصوصی چند جلسه است؟

تعداد جلسات کلاس های خصوصی معمولا بعد از برگزاری جلسه اول و بررسی وضعیت دانش آموز توسط استاد قابل ارزیابی می باشد. اما گروه آموزشی سنجش یک، هیچگونه محدودیتی در تعداد جلسات برگزاری کلاس ندارد و شما عزیزان می توانید از 1 تا هر تعداد جلسه، درخواست کلاس خصوصی نمایید.

تدریس خصوصی تیزهوشان
درخواست استاد با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست استاد با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست استاد با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
درخواست استاد با تماس 02191307860
درخواست استاد با تماس 02191307860
درخواست استاد با آیگپ https://igap.net/Sanjesh1co
درخواست استاد با پیامک 09102993983
درخواست استاد با پیامک 09102993983
تدریس خصوصی - تدریس خصوصی ابتدایی

نحوه مطالعه ریاضیات ابتدایی

درس ریاضی شامل اعداد، فرمول ها، راه حل های ویژه ی کتاب درسی میباشد. دانش آموزان ابتدایی به دلیل نداشتن شناخت کافی از ریاضیات خیلی تمایل به مطالعه این درس ندارند اما باید به این موضوع توجه شود که ریاضیات یک درس زنجیروار است و معلم با توجه با گفته های جلسات گذشته درس را آغاز میکند و عقب افتادن از یک مبحث زمان زیادی را برای جبران میگیرد، پس بهتر است درس هر جلسه در همان روز مطالعه شود و تکلیف هایش در همان روز انجام شود.

نکاتی که برای خواندن درس ریاضی باید توجه شود:

  • دانش آموزان نمیتوانند درس ریاضی را صرفا با گوش دادن و خواندن یاد بگیرند، قسمت اعظمی از یادگیری ریاضیات به واسطه ی حل کردن تمرینات ریاضی انجام میشود. فقط بلد بودن فرمول کافی نیست و دانش آموزان باید بتوانند از فرمول در حل مسائل ریاضی استفاده کنند که فقط به تمرین کردن و حل سوالات میسر میشود. هر چقدر حل تمرینات بیشتر باشد مهارت دانش آموز در حل کردن سوالات ریاضی بالاتر خواهد رفت.
  • دانش آموزان نباید راه حل ها را حفظ کنند، زیرا با کوچکترین تغییر در سوالات از حل آن عاجز خواهند شد، بلکه باید درس ریاضی را به صورت مفهومی و بر روی نکات اصلی آن مبحث مسلط شوند و این کار فقط با دیدن و حل کردن سوالات مختلف انجام میشود.
  • اولیای گرامی باید از تسلط فرزندشان نسبت به پایه ای ترین مسائل ریاضی اطمینان ایجاد کنند. عمده مشکلات دانش آموزان در نامفهوم بودن مسائل کوچک ریاضی مانند تفریق، تقسیم و ضرب است که با بالاتر رفتن پایه و عدم تسلط به آنها، مشکلات نیز بزرگتر میشود.
  • دانش آموزان به دلیل مسلط نبودن به این درس همیشه اضطراب زیادی برای آن دارند که باعث میشود اعتماد به نفس آنها پایین بیاید. اولیای گرامی باید در نظر داشته باشد که پایه ی دانش آموزان در مقطع ابتدایی پی ریزی میشود و دانش آموزان باید تمامی مسائل راحت ریاضی را به خوبی یادبگیرند تا با بالاتر رفتن پایه و سخت تر شدن دروس مشکلی برای آنها پیش نیاید.

گروه آموزشی سنجش یک با فراهم کردن دبیران حرفه ای توانسته است، بخش عظیمی از مشکلات دانش آموزان در مقطع ابتدایی را حل کند.

تدریس خصوصی ابتدایی جزء آن دسته از عباراتی است که افراد به محض شنیدن آن واکنش می دهند که ابتدایی چه دروس سنگین و غیر قابل فهمی دارد که احتیاج به تدریس خصوصی داشته باشد؟؟؟ چرا دانش آموزان نسل جدید با وجود اینکه به نسبت نسل های گذشته در مدارس خیلی بهتری تحصیل می کنند کیفیت سواد پایین تری دارند در حالی که بارها میشنویم که بچه های این دوره خیلی باهوش اند؟؟؟ تدریس خصوصی ابتدایی بهترین راهی است که دانش آموز با پایه قوی رشد می کند.

کیفیت آموزش در مقطع ابتدایی امروزه دغدغه عموم والدین محسوب می شود. حتما شما هم این نظر را دارید که دانش آموزان نسل گذشته کیفیت آموزش بالاتری داشته اند و حتی اطلاعات خودشان را با دانشجو های لیسانس مقایسه می کنند و معتقدند دانش آموزان در نظام آموزشی جدید با کم سوادی رشد می کنند در حالی که امکانات آموزشی خوبی برایشان فراهم شده ولی بازهم احتیاج به کلاس های تدریس خصوصی ابتدایی دارند. مشکل کجاست ؟؟؟

  1. در کلاس های مدارس تعداد زیادی دانش آموز حضور دارد که طبیعتا شیطنت و کنجکاوی اقتضای سنشان است در نتیجه بخش قابل توجهی از کلاس دانش آموز تمرکز ندارد.
  2. عموما دانش آموزان مقطع ابتدایی از سوال پرسیدن خجالت می کشند و علاوه بر این محدود بودن زمان کلاس ها اصلا اجازه پرسش سوال به همه دانش آموزان نمی دهد در نتیجه مطالب کامل تفهیم نمی شوند.
  3. استرس در این سن بسیار طبیعی است و باید کنترل شود که اگر نادیده گرفته شود تمرکز دانش آموز در کلاس به حداقل می رسد.
  4. روحیه حساس دانش آموزان در این سن باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که بخش مهمی از تعلیم و تربیت در این دوره صورت می گیرد و معلم باید توانایی برقراری تعامل صحیح با دانش آموز را داشته باشد.

پایه ابتدایی اساس آموزش و پرورش دانش آموز محسوب می شود مطالب عنوان شده و در این مقطع بسیار حائز اهمیت است و کوچکترین ضعف در این پایه موجب مشکلات عدیده ای در مقاطع بالاتر می گردد.علاوه بر این دانش آموز میل و رغبت به حضور در کلاس درس را از دست داده و موجب عدم  اعتماد به نفس در فرد می شود. به همین دلیل بهترین راهکار برای حل مشکل دانش آموز در این مقطع تدریس خصوصی ابتدایی توسط دبیران با سابقه و توانمند می باشد. موضوع مهمی که در کلاس های تدریس خصوصی ابتدایی در آموزشگاه سنجش یک به آن توجه شده است استخدام دبیران نمونه و آگاه به مسایل روانشناسی کودک می باشد.

ویژگی معلمان تدریس خصوصی ابتدایی گروه آموزشی سنجش یک چیست ؟؟؟

داشتن اطلاعات جامع در حیطه روانشناسی و دوره سنی دانش آموزان

صبور و با حوصله

بیان درس با استفاده از شیوه های جذاب در جلسات تدریس خصوصی ابتدایی

برقراری ارتباط مثبت با دانش آموزان

با توجه به الگو برداری دانش آموزان در این سن معلم الگوی صحیح برای دانش آموز باشد

مراقبت از حالت های روحی کودک

مشارکت دادن دانش آموز در امر تدریس

شهریه تدریس خصوصی ابتدایی مصوب در تهران در سال تحصیلی 98-97 چقدر است ؟؟؟

شهریه هر جلسه تدریس خصوصی معمولا  به صورت توافقی بین دانش آموز و معلم تعیین می شود و آموزش و پرورش هیچ نرخ مصوبی برای فعالیت تدریس خصوصی تعیین نمیکند.

این جلسات به ازای زمان هر جلسه، نوع درس، سابقه معلم و … از 10 هزار تومان شروع می شود و گاها با مبالغ میلیونی رو به رو می شویم. اما همیشه عرفی برای تدریس خصوصی در نظر گرفته  می شود که به ازای یک جلسه 90 دقیقه ای مبلغ 80 تا 200 هزار تومان را شامل می شود.

گروه آموزشی سنجش یک در جهت ارایه بهترین خدمات تدریس خصوصی ریاضی با عرف مشخص و معقول تلاش می کند.

برای مشاهده شهریه به تفکیک هر پایه و درس روی کلمه شهریه تدریس خصوصی کلیک کنید.

مشکل دانش آموزان در مقطع ابتدایی چیست؟

دانش آموزان در سن 7 سالگی با ورود به مدرسه از محیط کوچک خانواده برای مدت زمان مشخصی جدا می شوند این یعنی اولین تجربه حضور در جامعه و شروع چالش های جدید برای فرد. آموزش های کودک در محیط خانواده بسیار منعطف است اما آموزش های مدرسه متاسفانه سفت و سخت و غیر قابل انعطاف. منظور از عباراتی که گفتیم چیست؟؟؟

واضح تر مسئله را بررسی می کنیم، نظام آموزشی ما نظام دستوری است یعنی معلم در کلاس درس نقش اصلی دارد و همه چیز در قالب تکالیف درسی به دانش آموز ارایه می شود در نتیجه دانش آموز هیچ مشارکتی در کلاس درس ندارد، مشارکت به معنای پاسخ دادن به سوالات ناگهانی معلم نیست بلکه به معنای همکاری با معلم در روند تدریس است. این ها باعث می شوند که دانش آموز از حضور در مدرسه لذت نبرد و گوش به زنگ باشند.

این موضوع به لحاظ اجتماعی و روانی بسیار در روند آموزش تاثیر گذار است و جزیی از ریشه مشکلات درسی دانش آموز محسوب می شوند.

در واقع در دوره ابتدایی به دلیل ضعف عملکرد نظام آموزشی و کمبود معلمان دوره ابتدایی که به نحوه تدریس و برخورد با دانش آموز در این مقطع واقف باشند عموما شاهد ضعف فرزندانمان در محاسبه چهارعمل اصلی،تفاوت اعداد، یادگیری حروف الفبا و تفاوت بین حروف هستیم. والدین توجه داشته باشند که با حضور یک معلم ابتدایی با تجربه در کنار دانش آموز تمامی این مشکلات در کمترین زمان ممکن قابل حل بوده اما در صورت عدم توجه به ضعف های دانش آموز این مشکلات همراه با دانش آموز رشد کرده و اثر مخرب به روند آموزش فرد خواهد گذاشت.

دبیران سنجش یک در حوزه تدریس خصوصی ابتدایی با شناخت و آگاهی کامل به مشکلات دانش آموزان  این مقطع و علم روانشناسی کودک برای برگزاری کلاس های بهینه تدریس خصوصی تلاش می کنند. برای مشاهده رزومه دبیران نمونه تهران روی اساتید سنجش یک کلیک کنید.

در تصویر پایین جداول ضرب و جمع و تفریق برای دانش آموزان قرار داده شده است.

درخواست استاد با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست استاد با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست استاد با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
تدریس خصوصی ابتدایی

جایگاه آگهی متنی شما ( رپرتاژ-بک لینک)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]