کتاب های معرفی شده با بررسی دقیق مشاوران سنجش یک و از بین تمامی کتاب های موجود انتخاب شده است. این کتاب ها مناسب کنکور بوده و برای امتحانات مدرسه بهتر است منابعی که دبیر هر درس معرفی می کند استفاده شود. برای امتحانات نهایی نیز کتاب درسی بعلاوه جزوات بنی هاشم و اسفندیار و همچنین کتاب های پرسمان گاج می تواند بسیار مفید باشد.

شما عزیزان می توانید بخشی از هر کتاب را بصورت PDF دانلود و مشاهده نمایید. فایل های PDF هر کتاب از وبسایت ناشر گردآوری شده و به جهت حفظ حقوق ناشران در پایان این صفحه وبسایت ناشران درج شده است.

درخواست مشاوره با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مشاوره با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مشاوره با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co

فیزیک دهم تجربی سه بعدی نشرالگو

درسنامه ای کامل با تکیه بر مطالب کتاب درسی و نکات فراتر از آن، دارای تمرینات تشریحی و سوالات چهارگزینه ای به همراه پاسخنامه ی تشریحی. این کتاب در 431 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک دهم تجربی سه بعدی نشرالگو

فیزیک دهم تجربی میکرو

این کتاب دارای درسنامه ای کامل و جامع طبق مطالب کتاب درسی است، بانک تست این کتاب شامل پرسش های چهارگزینه ای از خط به خط کتاب درسی، تست های کنکور گزینش شده، تست های ترکیبی و مفهومی، تست های تالیفی استاندارد و تست های ویژه ی دانش آموزان سطح بالا می باشد که با پاسخنامه ی تشریحی در 368 صفحه ارائه شده است.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک دهم تجربی میکرو گاج

فیزیک دهم ریاضی میکرو گاج

در این کتاب درسنامه ی هر مبحث به صورت جدا و به زبان ساده بیان شده است، این کتاب دارای مجموعه ی کاملی از تست های کنکور و تالیفی دارد که به همراه پاسخنامه ی تشریحی در پایان هر بخش ارائه شده است. این کتاب با 464 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب: ناموجود
فیزیک دهم ریاضی میکرو گاج

فیزیک دهم ریاضی سه بعدی نشر الگو

دارای درسنامه ای منطبق با مطالب کتاب درسی به همراه نکات و جزئیات فرا تر از آن، آموزش قدم به قدم با حل تمرین های تشریحی چیده شده، دارای سوالات چهارگزینه ای و تشریحی به همراه پاسخنامه ی تشریحی. این کتاب در 340 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک دهم ریاضی سه بعدی نشرالگو

فیزیک یازدهم تجربی سه بعدی الگو

دارای درسنامه ای کامل مطابق با کتاب درسی، تمرین های تشریحی و سوالات چهارگزینه ای به همراه پاسخنامه ی تشریحی و آزمون های جمع بندی در انتهای هر فصل که در 484 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک یازدهم تجربی سه بعدی الگو

فیزیک یازدهم تجربی میکرو گاج

در اول هر فصل از این کتاب به درسنامه ی جامع و کامل پرداخته اند که با وجود تست های رنگارنگ از خط به خط کتاب درسی و تالیفی ها، سوالات کنکور تا تست های سنگین و سطح بالا به یک کتاب کامل تبدیل شده است. در این کتاب مثال های متنوعی برای یادگیری بهتر ارائه شده است و برای تمامی مثال ها و تست ها پاسخنامه ی تشریحی و روان ارائه شده است. این کتاب با 416 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک یازدهم تجربی میکرو گاج

فیزیک یازدهم ریاضی میکرو گاج

بیان درسنامه ی جامع در اول هر فصل، دارای سوالات تالیفی از خط به خط کتاب درسی، سوالات کنکور و تست های سنگین برای دانش آموزان سطح بالا که با پاسخنامه ی تشریحی، روان و قابل فهم ارائه شده است این کتاب در 472 صفحه به چاپ رسیده است.

PDF بخشی از کتاب: ناموجود
آمار و احتمال یازدهم خیلی سبز

فیزیک یازدهم ریاضی سه بعدی نشرالگو

دارای درسنامه ای کامل و جامع طبق مطالب کتاب درسی یازدهم، آموزش تکمیلی با حل مثال ها و تمارین آموزشی، دارای سولات تشریحی و تستی به همراه پاسخنامه ی تشریحی. این کتاب با 528 صفحه به چاپ رسید است.

PDF بخشی از کتاب
آمار و احتمال یازدهم سه بعدی نشرالگو

فیزیک دوازدهم تجربی میکروگاج

این کتاب در دو جلد به چاپ رسیده است که در جلد اول بانک تست و پاسخنامه ی کلیدی و در جلد دوم پاسخنامه تشریحی به همراه نکات مهم این کتاب ارائه شده است. دارای سوالات چهارگزینه از خط به خط کتاب درسی، تست های تالیفی، تست های ترکیبی و بالاتر از سطح کتاب برای دانش آموزان مستعد گردآوری شده است. استفاده از مثال های آموزشی و تصاویر دقیق برای درک بهتر دانش آموزان و تحلیل گزینه های غلط در جلد پاسخنامه برای درک بهتر سوالات.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک دوازدهم تجربی میکروگاج

فیزیک دوازدهم تجربی نشرالگو

این کتاب در دو جلد، جلد اول شامل فصل اول و دوم کتاب درسی و جلد دوم شامل فصل سوم و چهارم کتاب درسی میباشد. دارای سوالات چهارگزینه ای طبق متن کتاب درسی، تست های تالیفی، تست های کنکور سال های گذشته و تست های سطح بالا به همراه پاسخنامه ی تشریحی منطبق با روش های کتاب درسی دوازدهم.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک دوازدهم تجربی نشرالگو

فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج

این کتاب در دو جلد به چاپ رسیده است که در جلد اول بانک تست و پاسخنامه ی کلیدی و در جلد دوم پاسخنامه ی تشریحی به همراه نکات مهم این کتاب ارائه شده است. تحلیل مثال ها و مفاهیم کتاب درسی در قالب سوالات چهازگزینه ای، سوالات تالیفی مطابق با سبک جدید کنکور، تحلیل گزینه های غلط در پاسخنامه ی تشریحی برای درک بهتر سوالات توسط این کتاب ارائه شده است.

PDF بخشی از کتاب
فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج

فیزیک دوازدهم ریاضی جامع نشرالگو

این کتاب در 2 جلد به چاپ رسیده است، جلد اول شامل فصل های اول ودوم و جلد دوم شامل فصل های سوم، چهارم، پنجم و ششم کتاب درسی میباشد، این کتاب دارای درسنامه ی کامل طبق فصول کتاب درسی و سوالات چهار گزینه ای در سطوح مختلف و پاسخنامه ی کاملا تشریحی بر اساس روش های کتاب درسی می باشد.

PDF بخشی از کتاب
حسابان یازدهم خیلی سبز
درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co

منبع : گاج مارکت : gajmarket.com
انتشارات خیلی سبز: kheilisabz.com
انتشارات مبتکران: mobtakeran.com
نشر الگو: olgoobooks.ir

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]