تدریس خصوصی فیزیک توسط دبیران رسمی | شهریه تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی فیزیک توسط بهترین اساتید تهران و دبیران رسمی آموزش و پرورش ، معرفی بهترین اساتید تدریس خصوصی فیزیک تهران، معرفی منابع کمک آموزشی فیزیک دهم یازدهم دوازدهم و کنکور، شهریه مصوب تدریس خصوصی فیزیک

شما می توانید در این صفحه رزومه بهترین اساتید تدریس خصوصی فیزیک تهران را مشاهده نموده و تنها با یک تماس درخواست معلم خصوصی نمایید. شهریه کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک بطور مستقیم به استاد و بصورت جلسه به جلسه پرداخت نمایید. ارتباط بدون واسطه با اساتید حرفه ای می تواند تا 40 درصد هزینه معلم خصوصی فیزیک را کاهش دهد.

درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
تماس با ما 02191307860
تماس با ما 09121716312

رزومه اساتید برتر تدریس خصوصی فیزیک

در این بخش می توانید رزومه بهترین اساتید تدریس خصوصی فیزیک در تهران را مشاهده نمایید.

۱۵ سال سابقه تدریس
۱۲ سال سابقه تدریس
۲۸ سال سابقه تدریس
۱۷ سال سابقه تدریس
۲۱ سال سابقه تدریس
۸ سال سابقه تدریس
۱۲ سال سابقه تدریس
۲۹ سال سابقه تدریس
۵ سال سابقه تدریس
۶ سال سابقه تدریس
۸ سال سابقه تدریس
۱۵ سال سابقه تدریس
۱۲ سال سابقه تدریس

تدریس خصوصی فیزیک در گروه آموزشی سنجش یک

ویژگی های کلاس های خصوصی سنجش یک

  • همکاری با اساتید حرفه ای و موفق در مدارس و آموزشگاه های معتبر
  • اعزام دبیر خانم و آقا به کلیه مناطق تهران
  • برگزاری کلاس در منزل دانش آموز
  • شهریه مناسب دبیران حرفه ای و امکان پرداخت جلسه به جلسه به استاد
  • ثبت نام و هماهنگی آسان تنها با شماره گیری 02191307860

نحوه هماهنگی و برگزاری کلاس های خصوصی گروه آموزشی سنجش یک

  1. شماره گیری 02191307860 و صحبت با مشاوران ما
  2. مشاوره و تعیین دبیر و ثبت درخواست دبیر مورد نظر
  3. تماس دبیر در اسرع وقت برای هماهنگی روز و ساعت اولین جلسه
  4. برگزاری کلاس در روز هماهنگ شده
  5. پرداخت شهریه جلسه برگزار شده به استاد

شهریه تدریس خصوصی ابتدایی و نحوه پرداخت

شهریه کلاس های خصوصی فیزیک در تهران به عوامل مختلفی مانند پایه دانش آموز، سطح دانش آموز، تعداد جلسات درخواستی، رزومه و سابقه تدریس دبیر مورد نظر و ویژگی های مشابه، مشخص میکند. گروه آموزشی سنجش یک با گردآوری اساتید حرفه ای و به نام تدریس خصوصی فیزیک توانسته است این امکان را برای شما عزیزان فراهم نماید تا با شهریه مناسب از اساتید حرفه ای و مجرب بهره مند شوید.

اکثر دبیران مجموعه ما آموزش و پرورشی هستند و یا رزومه مورد قبول مدیریت گروه آموزشی سنجش یک را دارا هستند. شهریه هر جلسه تدریس خصوصی فیزیک در منزل دانش آموز به ازای هر جلسه 90 دقیقه ای بین 200 الی 250 هزار تومان میباشد. در گروه آموزشی ما این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید شهریه جلسات برگزار شده را به صورت جلسه ای به استاد خود پرداخت نمایید.

حداقل تعداد جلسات ثبت نامی برای برگزاری کلاس خصوصی چند جلسه است؟

ما هیچگونه محدودیتی برای برگزاری کلاس های خصوصی نداریم و دانش آموزان هر چند جلسه که نیاز داشته باشند میتوانند درخواست نمایند. اصولا دبیران بهترین مشاور برای تخمین تعداد جلسات مورد نیاز هر دانش آموز می باشند و تعداد جلسات با توجه به درخواست دانش آموز و صلاحدید دبیر مشخص میشود. در گروه آموزشی سنجش یک، شما عزیزان می توانید از 1 تا هر تعداد جلسه، درخواست کلاس خصوصی نمایید.

تدریس خصوصی ریاضی
درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co

تدریس خصوصی فیزیک 

تدریس خصوصی فیزیک راهی برای پیشی گرفتن از رقبا در آزمون های سراسری و کسب نمرات عالی در امتحانات نهایی. مباحث فیزیک از دوره ابتدایی در سرفصل های آموزشی گنجانده شده و تا رشته فیزیک در تحصیلات عالیه  دانشگاهی ادامه پیدا می کند. هر فردی خواه ناخواه در زندگی روزمره با فیزیک سرو کار دارد مانند بینایی و دیدن اجسام، هرچند مبحث زیستی به نظر می رسد اما نحوه دیده شدن اشیا به چشم با قوانین فیزیکی قابل توجیه است.

تکنولوژی های روز دنیا مانند تلویزیون، مخابرات، اینترنت و پدیده های طبیعی مانند رعد و برق و رنگین کمان و … همگی با قوانین فیزیک در ارتباط اند. تدریس خصوصی فیزیک یکی از بهترین شیوه های یادگیری این درس برای دانش آموازن می باشد .

فیزیک یک درس کاملا مفهومی است و توانایی درک افراد در مفهوم های فیزیکی متفاوت می باشد، در نتیجه دانش آموز می تواند با استفاده بهینه از جلسات تدریس خصوصی توسط یک استاد با سابقه که سطح کلاس را با توجه به دانش آموز تنظیم می کند شاهد پیشرفت و موفقیت در این درس باشد . یادگیری مفهومی این درس نه تنها لازمه موفقیت در ورودی دانشگاه ها می باشد بلکه در درک پدیده ها و تکنولوژی های روز دنیا بسیار حائز اهمیت است.

اساتید گروه آموزشی سنجش یک در جلسات تدریس خصوصی فیزیک با استفاده از جدید ترین متد آموزشی و اخرین تغییرات کتب درسی به ارایه مفاهیم فیزیک می پردازند.

فیزیک جزء دروس اختصاصی گروه علوم تجربی و ریاضی فیزیک می باشد که  به لحاظ اهمیت بسیار قابل توجه است  و با دارا بودن تعداد بالایی از فرمول ها و مفاهیم متعدد نیاز به مطالعه با روش های دقیق و علمی دارد  در غیر این صورت با حجم بالایی از مطالب و فرمول ها در مرور زمان مواجه خواهیم شد که به خاطر سپردن آن ها امری دشوار و حتی امکان ناپذیر است.

دانش آموزان عموما در درک مفاهیم فیزیک و به کار بردن این مفاهیم در سوالات مشکل دارند و عموما در کلاس های گروهی با توجه به تعداد بالای دانش آموزان و سطح متفاوت هر یک آن ها امکان انعطاف کلاس با توجه به سطح هر فرد نیست.

با توجه به بررسی دلیل بازده بالای کلاس های تدریس خصوصی و رضایت دانش آموزان پس از اتمام دوره های تدریس یکی از سریع ترین راه های حل مشکل، تدریس خصوصی به  دانش آموز است تا معلم با توجه به سطح فرد به ارایه مطلب در کلاس تدریس خصوصی فیزیک بپردازد و تمامی پارامترهای موثر در تفهیم مطالب را به صورت فردی در نظر داشته باشد.

ویژگی های کلاس تدریس خصوصی فیزیک

شیوه تدریس شخصی سازی شده : تدریس خصوصی به استاد اجازه می دهد با توجه به شرایط و نحوه یادگیری دانش آموز تدریس نماید و شیوه تدریس خود را مطابق با شرایط پیش ببرد، حال آنکه در کلاس های گروهی دبیر ملزم به اجرای یک روند ثابت برای تمام افراد است.

امکان پرسش سوال : در کلاس های گروهی با توجه به زمان محدود کلاس و تعداد بالای افراد، امکان پرسیدن سوال برای همه وجود ندارد و اگر دانش آموز پایه ضعیفی داشته باشد به مراتب از کلاس باز می ماند اما در تدریس خصوصی دانش آموز می تواند تمامی سوالات خود را از استاد پرسیده و رفع اشکال کند.

برگزاری کلاس تدریس خصوصی در منزل : این امر موجب صرفه جویی در زمان می شود و از هزینه های رفت و آمد می کاهد.

تعداد جلسات منعطف : با نظر دانش آموز و معلم تعداد جلسات تدریس خصوصی تعیین می شود.

بررسی سوالات فیزیک و راه حل موفقیت در این درس

مشکل عمده دانش آموزان  در درس فیزیک

سوالات فیزیک عموما دارای 3 تیپ مشخص است :

  1. فرمول مشخص + مجهول مشخص : سوالات سطح آسان
  2. فرمول مشخص + مجهول مشخص ( اما مجهولات فرعی داریم ) : سطح متوسط ( با جایگذاری فرمول ها به جواب میرسیم)
  3. در تشخیص نوع فرمول و مجهول دچار مشکل می شویم . ( سطح دشوار )

مشکلات دانش آموزان عموما در سوالات تیپ آخر است یا به طور کل با درک مفاهیم فیزیک به مشکل برمیخورند و در واقع کاربرد هر فرمول را در جای خود نمیدانند.

نحوه مطالعه درس فیزیک در یک نگاه اجمالی

  1. هوشیاری کامل در کلاس های تدریس خصوصی
  2. یادداشت فرمول های مختلف در یک دفتر مشخص و تعیین پارامتر های هرکدام
  3. استخراج فرمول های جدید از کتاب های تست یا کمک درسی
  4. مرتبط کردن فرمول هایی که دارای پارامتر های یکسان هستند
  5. شاخص گذاری : در روند حل سوالات مشخص می شود که منظور مفهوم به کار برده شده در مسئله چیست
  6. محاسبات ریاضی قوی
  7. تمرین و تکرار

در نهایت لازم  است بدانیم با توجه به مفهومی بودن درس فیزیک همراهی یک استاد با سابقه درخشان در فیزیک و تسلط کامل به مفاهیم کتاب در امتحانات پایانی و کنکور و توانایی ارایه مطالب در بهترین نحو برای هر سطح علمی در کلاس های تدریس خصوصی قابل چشم پوشی نیست .

اساتید گروه سنجش یک با ارایه راه حل های علمی و روش های تدریس مفهومی و شخصی سازی شده در جلسات تدریس خصوصی در جهت حل این مشکلات تلاش میکنند تا موجب کسب موفقیت دانش آموزان در امتحانات پایانی و کنکور و علاقه مندی آن ها به دروس شوند. برای مشاهده رزومه اساتید خانم و آقا در درس فیزیک روی اساتید سنجش یک کلیک کنید.

درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co

محل تبلیغ متنی شما

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]