تدریس خصوصی شیمی توسط بهترین اساتید تهران | رزومه اساتید برتر تدریس خصوصی شیمی

تدریس خصوصی شیمی توسط برترین اساتید و دبیران حرفه ای ، شهریه مصوب تدریس خصوصی شیمی ، ارتباط بدون واسطه با دبیران ، معرفی بهترین منابع شیمی، هماهنگی کلاس در کمترین زمان تنها با یک تماس

شما می توانید در این صفحه شهریه تدریس خصوصی شیمی و همچنین رزومه برترین اساتید تدریس شیمی تهران را مشاهده کرده و تنها با یک تماس با دبیر مورد نظر کلاس هماهنگ کنید. شهریه تدریس خصوصی شیمی را می توانید بصورت مستقیم به استاد و بعد ازبرگزاری کلاس به استاد پرداخت کنید. ارتباط بدون واسطه با اساتید حرفه ای می تواند تا مقدار قابل توجهی هزینه کلاس خصوصی را کاهش دهد.

درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
تماس با ما 02191307860
تماس با ما 09302208870

معرفی بهترین اساتید تدریس خصوصی شیمی

در این بخش می توانید رزومه بهترین معلم های تدریس خصوصی شیمی تهران را مشاهده نمایید.

۲۳ سال سابقه تدریس
۶ سال سابقه تدریس
۱۰ سال سابقه تدریس
۲۵ سال سابقه تدریس
۱۶ سال سابقه تدریس

تدریس خصوصی شیمی در گروه آموزشی سنجش یک

ویژگی های کلاس های خصوصی سنجش یک

  • اساتید حرفه ای با سابقه کاری بالا و تسلط کامل به کتاب های جدید التالیف
  • شهریه مناسب با امکان پرداخت مستقیم به استاد بصورت جلسه به جلسه
  • ارتباط مستقیم و بدون واسطه با اساتید و هماهنگی بدون دغدغه کلاس ها
  • اساتید گلچین شده در بین بیش از هزاران رزومه ارسالی
  • تضمین کیفیت تدریس کلیه اساتید
  • برگزاری کلاس در بهترین و نزدیکترین زمان

نحوه هماهنگی و برگزاری کلاس های خصوصی گروه آموزشی سنجش یک

  1. هماهنگی بسیار آسان تنها با شماره گیری 02191307860 و درخواست معلم خصوصی
  2. تعیین بهترین دبیر مناسب شرایط هر دانش آموز با مشاوره توسط مشاورین ما
  3. تماس دبیر در کمترین زمان با شما و هماهنگی روز و ساعت اولین جلسه
  4. برگزاری کلاس در زمان و مکان مقرر شده
  5. پرداخت شهریه کلاس برگزار شده به استاد

شهریه تدریس خصوصی ابتدایی و نحوه پرداخت

شهریه کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی مانند پایه و سطح دانش آموز، رزومه و سابقه ی دبیر، مهارت استاد و … بستگی دارد. عموما حق التدریس اساتید باتجربه و حرفه ای نسبت به سایر اساتید بالاتر میباشد. گروه آموزشی سنجش یک با گردآوری دبیران مجرب این امکان را فراهم نموده تا با شهریه مناسب از اساتید حرفه ای و باتجربه بهره مند شوید. شهریه هر جلسه 90 دقیقه ای تدریس خصوصی شیمی در منزل دانش آموز بین 90 الی 170 هزار تومان میباشد که ما برای راحتی شما عزیزان این امکان را فراهم نمودیم تا شهریه کلاس ها بصورت جلسه به جلسه به استاد پرداخت کنید.

حداقل تعداد جلسات ثبت نامی برای برگزاری کلاس خصوصی چند جلسه است؟

در گروه آموزشی ما هیچ محدودیتی از بایت تعداد جلسات وجود ندارد و دانش آموزان می توانند از 1 تا هر چند جلسه که نیاز دارند، درخواست معلم خصوصی نمایند. تعداد پیشنهادی جلسات تدریس خصوصی شیمی معمولا بعد از برگزاری جلسه اول و ارزیابی دانش آموز توسط دبیر امکان پذیر میباشد و درصورت تمایل توسط دبیر اعلام میشود.

درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
تدریس خصوصی تیزهوشان

تدریس خصوصی شیمی توسط دبیران رسمی آموزش و پرورش و اساتید حرفه ای خانم و آقا | اساتید حرفه ای شیمی در تهران چه کسانی هستند؟

تدریس خصوصی شیمی تا چه اندازه در درک مطالب این کتاب و موفقیت در امتحانات نهایی و آزمون سراسری موثر است؟ چرا دانش آموزان اغلب با تسلط کافی به این درس نتیجه لازم در آزمون ها را نمی گیرند؟ ویژگی کلاس های تدریس خصوصی شیمی که موجب دریافت بازده بالا و نتیجه مطلوب می شوند چیست؟

بهتر است از جایگاه و اهمیت درس شیمی شروع کنیم. شیمی با ضریب 9 در آزمون سراسری جزء دروس با  تاثیر بالا محسوب می شود که در رتبه داوطلب بسیار موثر است اما مشکلی که عموما تمامی داوطلبان با آن مواجه هستند این است که شیمی آخرین سری سوالات دفترچه است. یعنی فرد با ذهن کاملا خسته به سوالات مفهومی و محاسباتی می رسد که طبیعتا بازده فرد بسیار پایین است. این مشکل داوطلبان کنکوری است اما مشکل دانش آموزان در امتحانات پایانی و نهایی چیست؟

دانش آموزان عموما با دیدن مباحث حفظی شیمی که در هر فصلی گنجانده شده شیوه مطالعه صحیح انتخاب نمی کنند در صورتی که تنها بخش کوچکی از شیمی حفظی است و بخش اصلی آن مباحث محاسباتی و مفهومی می باشد. در مطالعه هر صفحه از این کتاب باید به تصاویر، نمودار ها، آزمایش ها و حاشیه کتاب توجه داشت چراکه بخش تحلیلی شیمی در این قسمت ها گنجانده شده و هر کدام از تصاویر و نمودار های کتاب نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق دارند.

در کلاس های تدریس خصوصی شیمی گروه آموزشی سنجش یک به نکات زیر به جهت موفقیت دانش آموزان تاکید بسیار شده است که موجب کسب رضایت متقاضیان شده است.

تحلیل نمودار ها و اشکال

تحلیل کامل آزمایش های کتاب

بررسی سوالات آزمون های مختلف

تحلیل مباحث دشوارتر و مهم تر مانند ترکیبات آلی، الکتروشیمی، رسم ساختار ها و …

مدل سازی

ارایه روش مطالعه و تست زنی

ویژگی کلاس های ندریس خصوصی شیمی در مقایسه با کلاس های گروهی در چیست و علت بازده بالای کلاس های موسسه سنجش یک چه بوده؟

در کلاس های گروهی با توجه به تراکم بالای دانش آموزان، روند ثابت و غیر قابل تغییر کلاس، حضور افراد با سطوح مختلف درسی، تمرکز پایین شخص، زمان محدود کلاس و … عموما شاهد مشکلات و ضعف دانش آموزان در درس هایشان هستیم. در جهت حل این مشکلات به برخی از مزایای کلاس های خصوصی اشاره می کنیم .

  1. خصوصی بودن کلاس : تک نفره بودن کلاس های خصوصی موجب برگزاری کلاس با کیفیت بالاتری شده و بالتبع یادگیری نیز بهتر صورت می گیرد .
  2. شیوه تدریس شخصی سازی شده : کلاس خصوصی به استاد اجازه می دهد با توجه به شرایط و نحوه یادگیری دانش آموز تدریس نماید و شیوه تدریس خود را مطابق با شرایط پیش ببرد، حال آنکه در کلاس های گروهی دبیر ملزم به اجرای یک روند ثابت برای تمام افراد است .
  3. امکان پرسش سوال : در کلاس های گروهی با توجه به زمان محدود کلاس و تعداد بالای افراد، امکان پرسیدن سوال برای همه وجود ندارد و اگر دانش آموز پایه ضعیفی داشته باشد به مراتب از کلاس باز می ماند اما در کلاس خصوصی دانش آموز می تواند تمامی سوالات خود را از استاد پرسیده و رفع اشکال کند .
  4. متغیر بودن زمان تشکیل کلاس : کلاس گروهی در زمانی ثابت برگزار می شود اما در کلاس خصوصی می توان با صلاح دید خانواده و دانش آموز زمان مناسبی برای کلاس تعیین کرد .
  5. امکان تعویض استاد : بعد از برگزاری کلاس امکان تعویض استاد برخلاف کلاس های گروهی وجود دارد .
  6. برگزاری کلاس در منزل : این امر موجب صرفه جویی در زمان می شود و از هزینه های رفت و آمد می کاهد .
  7. تعداد جلسات منعطف : با نظر دانش آموز و معلم تعداد جلسات تعیین می شود .
  8. کلاس های گروهی مدارس تا 10 روز قبل از شروع امتحانات به پایان می رسد حال آنکه در کلاس خصوصی دانش آموز به استاد تا شب قبل امتحان دسترسی دارد .

تمامی این مزایای کلاس های خصوصی موجب می شود دانش آموز نمرات بالایی در کارنامه خود ثبت کند و اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری برای درس خواندن داشته باشد .

اساتید حرفه ای شیمی در تهران چه کسانی هستند ؟

موسسه سنجش یک با دعوت از اساتید حرفه ای شیمی تهران کادر حرفه ای در تدریس خصوصی شیمی تشکیل داده که در طی این سال ها موجب کسب موفقیت دانش آموزان و رضایت آن ها شده است. شما میتوانید رزومه اساتید تدریس خصوصی شیمی ما را در همین صفحه مشاهده کنید.

درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش https://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.2]