دانشگاه بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های سینما، بازیگری، کارگردانی و … در دانشگاه های معتبر تهران کرده اند.

رشته های ارایه شده در دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدات صوتی تصویری سروش :

كارداني حرفه اي انيميشن
كارداني حرفه اي بازيگري
كارداني حرفه اي سينما – تدوين فيلم
كارداني حرفه اي سينما – تصويربرداري
كارداني حرفه اي سينما – جلوه هاي ويژه
كارداني حرفه اي سينما – فيلم سازي
كارداني حرفه اي سينما – فيلمنامه نويسي
كارداني حرفه اي عكاسي خبري
كارداني حرفه اي كمك كارگرداني
كارداني حرفه اي گريم
كارداني حرفه اي موسيقي – نوازندگي ساز ايراني
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك

دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته های بازیگری، کارگردانی، عکاسی و ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی کرده است.

متقاضیان توجه داشته باشند برای ثبت نام در مقطع کارشناسی رشته های مورد نظر در دانشگاه بدون کنکور تهران مرکز ملزم به ارائه مدرک پیش دانشگاهی می باشند.

متقاضیان فاقد مدرک پیش دانشگاهی که با مدرک دیپلم فارغ التحصیل شده اند می توانند در دانشگاه بدون کنکور در مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد ثبت نام کنند.

برای اطلاع از سایر رشته های ارایه شده و نحوه ثبت نام در این رشته محل ها روی دانشگاه بدون کنکور کلیک کنید.

درخواست مشاوره با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مشاوره با سروش http://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مشاوره با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co

7 نکته طلایی برای موفقیت در درس ریاضی و ارتقا نمره

  • تمامی مباحث ریاضی با مطالب ریاضی سال های گذشته بصورت زنجیروار ارتباط دارد. سعی کنید در کنار مطالعه دروس پایه خود، فصولی که در سالهای گذشته ضعف دارید را تقویت نمایید.
  • در کنار کتاب درسی، از منابع کمک آموزشی خوب استفاده کنید. با توجه به رقابت سنگین بین دانش آموزان بویژه در کنکور، بدون استفاده از کتاب های کمک آموزشی خوب ، نمره و درصد کنکور شما قابل قبول نخواهد بود. در ادامه به معرفی منابع کمک آموزشی ریاضی خواهیم پرداخت.
  • هیچ وقت از برنامه مدرسه عقب نیفتید. با توجه به پیوستگی مطالب ریاضی، اگر از مبحثی جا بمونید به احتمال زیاد در مباحث بعدی دچار مشکل خواهید شد. از هربخشی که جا موندید با یک برنامه ریزی صحیح شروع به مطالعه کنید و خود را به برنامه مدرسه برسانید.
  • ریاضی را نه با مطالعه بلکه با تمرین و حل مساله می توان یاد گرفت. اگر در 1 ساعت مطالعه بیش از 10 دقیقه صرف خواندن مطالب می کنید بدانید که روش مطالعه ریاضی شما اشتباه است. سعی کنید سریع بروید سراغ مثال ها تست ها و مسائل، از مسائل ساده شروع کنید و توأم با حل مساله ریاضی را یاد بگیرید.
  • ضعف هایتان را به بعد موکول نکنید. برخی از دانش آموزان عادت دارند تا به یک مطلب سخت میرسند زیر آن خط کشیده و یادگرفتن آنرا به بعد موکول میکنند. شما باید پافشاری کنید و همان جا یاد بگیرید.
  • زیاد مرور کنید. بدون مرور جدول ضرب نیز فراموش می شود. اگر مرور نکنید سال کنکور مسیر دشواری را در پیش خواهید داشت. می بینید هیچ یک از مطالبی که خواندید یادتان نمی آید. پس مرور را جدی بگیرید.
  • نگذارید اشکال ها و ضعف هایتان انباشت شود. هرچقدر دیرتر سراغ جبران ضعف ها بروید کار سخت تر می شود. بویژه در سال کنکور. با روش های مختلف می توانید ضعف های گذشته و اشکال های خود را رفع کنید. کلاس خصوصی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. تک نفره بودن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ، پرسش و پاسخ و رفع اشکال را در کلاس میسر می سازد که در کلاس های گروهی معمولا امکان پذیر نیست.
درخواست مدرس با واتساپ https://wa.me/+989302208870
درخواست مدرس با سروش http://sapp.ir/Sanjesh1co
درخواست مدرس با تلگرام https://t.me/Sanjesh1co
تدریس خصوصی ریاضی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4]